Renault «Twizy» = too easy = «παιχνιδάκι». Ακριβό!!

Posted: Μαΐου 26, 2012 in ΡΟΔΕΣ & ΤΣΟΝΤΕΣ
Ετικέτες:

ImageΜε το δυσεπίλητο πρόβλημα των αστικών μετακινήσεων ακόμα άλυτο για τα τετράτροχα, η γαλλική εταιρεία κάνει μια ακόμα προσπάθεια να αποσπάσει αγοραστές από τα δίτροχα με αυτόν τον κλώνο του Smart.
Πρόκειται για το ηλεκτρικό τετράτροχο Twizy ( = πολύ εύκολο), σχεδιασμένο ειδικά για να προσελκύσει εκείνους που σκοπεύουν να καταφύγουν στην ευκολία των 2 τροχών για να μετακινηθούν στις πόλεις. Το πλάτος του Twizy είναι μόλις 1,19m και φέρει 2 θέσεις τοποθετημένες τη μία πίσω από την άλλη, αλά μοτοσακό. Η Renault ισχυρίζεται ότι δοκιμές της έχουν δείξει μείωση του χρόνου αστικών μετακινήσεων κατά 25%, όσο και με ένα δίτροχο. Μπούρδες, λέμε εμείς, δεν υπάρχει περίπτωση να περάσει από κει που περνά ένα μικρό δίκυκλο. Σε αντίθεση με τα mega scooter, το Twizy προσφέρει τις ανέσεις και την προστασία από τον καιρό, ενός αυθεντικού αυτοκινήτου πόλης. Σαν επιπλέον έξοδo, πρέπει όμως να υπολογίσετε και τα 45 € τον μήνα, για το ενοίκιο των ακριβών μπαταριών, πράγμα που εν μέρει θα σκιάζει  την χαμηλή τιμή εκκίνησης. Οι δύο μπαταρίες λιθίου θα μπορούν με πλήρη φόρτιση –διάρκειας 3,5 ωρών- να δώσουν μια αυτονομία 115 km.

Yπάρχουν δύο εκδόσεις, η Twizy 45 και η Twizy.
Το Twizy 45 ξεκινά από τις 6.990 ευρώ, + 45 ευρώ το μήνα η μπαταρία. Το Twizy 45 κινείται από ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 4 kW (5 ίππων), που θα μπορεί να του δίνει τελική ταχύτητα της τάξεως των 45 χλμ/ώρα και η εταιρεία αναφέρει ότι σε μερικές χώρες αυτό θα μπορεί να οδηγηθεί χωρίς δίπλωμα. Η έκδοση Twizy κινείται από έναν πιο δυνατό ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 13 kW (17 ίππων), που μπορεί να πιάσει τα 80 χλμ/ώρα και θα διατίθεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, τα Urban και Technic. Η τιμή του ξεκινά από τα 7.690 ευρώ και 8.490 ευρώ, αντίστοιχα, ενώ στην περίπτωση τους η ενοικίαση της μπαταρίας θα κοστίζει 49 ευρώ.

Να θυμίσουμε ότι το μοντέλο έχει διαστάσεις 2.337×1.191×1.461 χιλ. για ΜxΠxΥ και 1.684 χιλ. για το μεταξόνιο, ενώ το βάρος του είναι τα 450 κιλά μαζί με τη μπαταρία των 100 κιλών.

Εν πάσει περιπτώσει, στην Ευρώπη αναμένεται η χρήση του να επιδοτηθεί με τα γνωστά κίνητρα για ηλεκτρικά οχήματα. Συγκριτικά να πούμε ότι ένα Piaggio MP3 300LT (οδηγείται με δίπλωμα αυτοκινήτου) κοστίζει στη χώρα μας 6.705€. Σε κάποιες πόλεις -όπως το Λονδίνο- που χρεώνουν διόδια για να πατήσεις στους δρόμους τους, ίσως τα κίνητρα να είναι δελεαστικά, ειδικά για όσους αναζητούν το μικρότερο κόστος αλλά απεχθάνονται την δίτροχη «φιλοσοφίας». Αλλιώς πιστεύουμε ότι και το Twizy θα έχει την εμπορική επιτυχία των προηγούμενων παρόμοιων προτάσεων -δηλαδή πολύ περιορισμένη.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s