Αυτοκίνητο που κινείται με νερό? Τώωωρα…

Posted: Ιουνίου 11, 2012 in ΟΙΚΟ+ΛΟΓΙΚΑ, ΡΟΔΕΣ & ΤΣΟΝΤΕΣ
Ετικέτες: ,

Πόσα χρόνια ακούμε πως ο τάδε εφηύρε τη μέθοδο μέσω της οποίας τα αυτοκίνητα μπορούν να κινηθούν με νερό αντί για βενζίνη ή πετρέλαιο. Συνεντεύξεις και βίντεο κυρίως σε ξένα τηλεοπτικά δίκτυα. Έχετε ακούσει ποτέ οι εφευρέσεις αυτές να προχωράνε; Να βγαίνουν στη παραγωγή; Όχι. Φυσικά απο πίσω βρίσκεται μόνο το συμφέρον. Γιατί αν προχώραγε αυτό το σχέδιο οι εταρείες όπως bp,shell κλπ. θα πτώχευαν.

ImageΟ Stanley A. Meyer εφηύρε μία συσκευή διάσπασης του νερού σε υδρογόνο και οξυγόνο με απόδοση 700% (παρήγαγε δηλαδή επταπλάσια ενέργεια από αυτή που κατανάλωνε) και λειτουργούσε μάλιστα καλύτερα με απεσταγμένο νερό (αντί των συνηθισμένων μεθόδων ηλεκτρόλυσης του νερού που χρησιμοποιούν οξυνισμένο νερό.
Στη συνέχεια, χρησιμοποίησε τα παραγόμενα αέρια ως καύσιμα για την κίνηση ενός αυτοκινήτου! Είχε ισχυριστεί, μάλιστα, ότι μπορούσε να οδηγήσει ένα αυτοκίνητο από την Καλιφόρνια στη Νέα Υόρκη, καίγοντας κατά μέσο όρο ένα γαλόνι νερού για κάθε 160 χιλιόμετρα! Επίδειξη της συσκευής του έγινε στον καθηγητή Michael Laughton, Πρύτανη Μηχανολογίας του St Mary’s College του Λονδίνου, στο Ναύαρχο Sir Anthony Griffin και στον Βρετανό χημικό και ερευνητή Keith Hindley.
ImageΚαι οι τρεις αυτοί αξιόπιστοι μάρτυρες επιβεβαίωσαν τους ισχυρισμούς του, αναφέροντας μάλιστα ότι η συσκευή παρέμενε ψυχρή, ακόμα και μετά από πολλές ώρες λειτουργίας (λειτουργούσε με μιλιαμπέρ, αντί των αμπέρ που απαιτούν οι συμβατικές μέθοδοι ηλεκτρόλυσης του νερού). Υπάρχουν 8 πατέντες του
Meyer γι’ αυτή τη συσκευή.
Δυστυχώς,όμως, ο Meyer πέθανε στις 21 Μαΐου του 1998, σε ένα γεύμα με αξιωματούχους του NATO.
Στη διάρκεια της αρχικής πρόποσης, βγήκε τρέχοντας από το εστιατόριο με τον αδελφό του και, μετά από ένα βίαιο εμετό, πέθανε πριν επέλθει το μοιραίο, είπε στον αδελφό του ότι τον δηλητηρίασαν! Πολλά σενάρια εκτιμούν ότι πίσω από τη δηλητηρίαση κρύβονται εταιρίες πετρελαίων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι τώρα δεν έχει εξακριβωθεί ποιοι ήταν μαζί  του στο εστιατόριο και τι ακριβώς γιόρταζαν.

Πρίν ένα χρόνο περίπου τα ελληνικά κανάλια είχαν προβάλλει έναν έλληνα ηλεκτρονικό , ο οποίος κατασκεύασε αυτοκίνητο το οποίο μπορεί να κινηθεί 50 χιλιόμετρα με ένα ποτήρι νερό. Το 2012 θα ξεκινήσει η μαζική παραγωγή αυτοκινήτων με νερό…είχε δηλώσει σε συνέντευξη του.
Σε καμία περίπτωση δε λέμε πως θα δηλητηριάσουν τον έλληνα εφευρέτη (…) Αλλά περιμένετε εσείς να δείτε φέτος αυτοκίνητα στους δρόμους τα οποία να χρησιμοποιούν νερό; Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση.
Γιατί …κάποιοι δε θέλουν πράσινη ενέργεια , δε θέλουν πράσινο πλανήτη.ImageΘαλασσινό νερό θα «κινεί» ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Παρουσιάστηκαν τα πρώτα αποτελέσματα του ερευνητικού έργου του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, που χρηματοδοτείται από τη Νομαρχία Αθηνών και αφορά στην ολιστική μετατροπή συμβατικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά και στη βιώσιμη παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από το νερό. Η παρουσίαση των αποτελεσμάτων έγινε από τον επιστημονικό υπεύθυνο του ερευνητικού -αναπτυξιακού έργου «Μετατροπή Συμβατικών Αυτοκινήτων σε Ηλεκτρικά», με διακριτικό τίτλο City Battery Electric Car (CiBEC), Ευάγγελο Χριστοφόρου. Το ερευνητικό έργο βασίζεται σε μια καινοτόμο μέθοδο ταχείας παραγωγής υδρογόνου και ηλεκτρικής ενέργειας από το πόσιμο, μη πόσιμο και θαλασσινό νερό. Το κόστος μετατροπής (για αυτοκίνητα μικρού κυβισμού) προβλέπεται στα 5.000 € – 7.000 €, ανά αυτοκίνητο, με κόστος χρήσης και συντήρησης μικρότερο από 1 € ανά 100 Κm, χωρίς την παραμικρή μόλυνση του περιβάλλοντος. Η απόσβεση του ποσού για την μετατροπή γίνεται σε δυο χρόνια, με μέσο όρο κυκλοφορίας 30.000 χλμ/χρόνο.

Το μυστήριο της ιαπωνικής εταιρίας αυτοκινήτου “Genepax”

Η τεχνολογία υδρογόνου για χρήση σε αυτοκίνητα, βρίσκεται ακόμη στα σπάργανα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτοκινήτου που κινείται με υδρογόνο είναι το cfx clarity της Honda, ένα πρωτοποριακό αυτοκίνητο, το οποίο έχει παραχθεί πειραματικά και κινείται στους δρόμους της Καλιφόρνια. To 2008, εμφανίσθηκε μια εταιρία, η Genepax, η οποία φερόταν να δίνει μια οριστική απάντηση στο πρόβλημα παραγωγής υδρογόνου και μεταφοράς του στα πρατήρια καυσίμων. Μάλιστα οι φήμες ήθελαν την εταιρία να βρίσκεται σε επαφές με μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία, ώστε η ιδέα της να γίνει πραγματικότητα. Ο υπεύθυνος της εταιρίας, ισχυριζόταν πως χάρη στον εσωτερικό μετατροπέα νερού σε υδρογόνο, με ένα λίτρο νερού (είτε βρόχινου είτε ποσίμου) το αυτοκίνητο θα μπορούσε να κινείται για περίπου μία ώρα με ταχύτητα 80 χλμ/ώρα. Τηλεοπτικά κανάλια του εξωτερικού ανέδειξαν την είδηση, δείχνοντας όμως το ίδιο video ξανά και ξανά, κάνοντας τους πιο καχύποπτους, να υποψιάζονται πως κάτι τρέχει…
Αυτή τη στιγμή πάντως, η εταιρία δεν φαίνεται να λειτουργεί, αν και έχει αναπτυχθεί μια θεωρία συνωμοσίας γύρω από τον τρόπο με τον οποίο έκλεισε! Κάποιοι λένε πως πετρελαϊκές εταιρίες βρίσκονται από πίσω, οι οποίες δεν ήθελαν με τίποτα, να προωθηθεί η εφεύρεση αυτή! Κάποιοι άλλοι λένε, ότι απλώς αναζητούσαν προβολή, για να “κατασκευάσουν” το genepax reno. Ποιος ξέρει…

ImageΣε όλη την Ευρώπη δραστηριοποιούνται πάνω από 60 εταιρείες στο ίδιο αντικείμενο (αυτοκίνηση με υδρογόνο). Είναι φυσικό να υπάρχει ήδη κάποια ωρίμανση στον τομέα αυτό. Το θέμα είναι, γιατί δεν έχουμε νεότερες ανακοινώσεις και για ποιο λόγο ένα θέμα σαν κι αυτό δεν έχει τύχει μεγαλύτερης υποστήριξης.
Δημοσιεύω εκ νέου αυτές τις σκέψεις για να μην ξεχνιέται μια τέτοιου είδους πρωτοπορία, με στόχο κάποια στιγμή να κλείσει το κεφάλαιο άνθρακας ως μοναδική πηγή ενέργειας και να οδεύσουμε επιτέλους στο όραμα όλων των απλών ανθρώπων, των υποστηρικτών της πράσινης ενέργειας αλλά και του ασύγκριτου μελετητή Νίκολα Τέσλα. Αρκετά πια με τα υπερκέρδη των πετρελαϊκών κολοσσών!

Δείτε επίσης:

– ΦΡΑΠΕΔΑΚΙ ? – ΜΠΑ ! CARPUCCINO

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s