τα…. ποδήλατα του μέλλοντος ( future bikes ) (μέρος 2ο)

Posted: Οκτωβρίου 22, 2012 in ΡΟΔΕΣ & ΤΣΟΝΤΕΣ
Ετικέτες:

Το Shift από τον James Ma. Ένα Eco- and Tech-Friendly όχημα

Με LED φώτα,φλας, ηλεκτρικά όργανα μέτρησης και… βάση για iPod. Τι άλλο θέλετε?

Το ποδήλατο που ουσιαστικά είναι ένας υπολογιστής

Έχει ένα ενσωματωμένο υπολογιστή που μπορεί να βοηθήσει στην καταμέτρηση των θερμίδων που καίτε, να παίξει μουσική και να κλειδώσει το ποδήλατο με μία συσκευή κλειδώματος, που επιτρέπει μόνο στον ιδιοκτήτη να το ανοίξει μέσω αναγνώρισης δακτυλικών αποτυπωμάτων. Σχεδιάστηκε από τον ολυμπιονίκη ποδηλάτη Chris Boardman και ο ίδιος πιστεύει ότι θα είναι ένα ποδήλατο καθημερινής χρήσης μέσα σε 20 χρόνια. Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, κάνοντας το ποδήλατο ελαφρύ και ισχυρό. Ελαστικά με σύστημα self-inflating, φουλ αεροδυναμικά.

Κωλοβαράω στο γραφείο. Ουφ… Μπορώ να φτιάξω ποδήλατο με ένα συρραπτικό. ΜΠΟΡΩ!

No… stealth ποδήλατο

Γιατί σίγουρα δεν περνάς απαρατήρητος. Το ύψος της σέλας προσαρμόζεται ανάλογα τον αναβάτη.

Ένα ποδήλατο φτιαγμένο όχι από σωλήνες αλλά από λάμες. Με λίγη βοήθεια νομίζω πως κατασκευάζεται. Πανέμορφο!

4-τροχο 2-τροχο ηλεκτρικό ποδήλατο χωρίς αλυσίδα, αλλά με άξονα μετάδοσης (διαφορικό). Cool.

RACER T-10

Αγωνιστικό ποδήλατο σχεδιασμένο για τα άτομα με πλήρη ή μερική αδυναμία χρήσης των κάτω άκρων. Κινείται και κατευθύνεται με τα χέρια και την κλίση του σώματος.

Σχεδιαστής: Ernesto Rosales Ramirez

Κάτι από αλογάκι της Παναγίτσας, κάτι από βασιλικό θρόνο… Σπάει βέβαια για να το βάζετε… που αλλού? στο μετρό!

να κι άλλο ένα… κουλό

Το ηλεκτρικό ποδήλατο Co2 παράγει ενέργεια με φωτοσύνθεση

Το «Co2» έρχεται από την Ταϊβάν. Σχεδιαστής ο Tang Ming-Ντενγκ. Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό ποδήλατο το οποίο βασισμένο στην φυσική διαδικασία της φωτοσύνθεσης παράγει ηλεκτρική ενέργεια. Ανοίγουν τα τεχνικά φύλλα που είναι επικαλυμμένα με ¨χλωροπλάστες¨* και εκτίθεντο στο φως του ήλιου. Έτσι ολοκληρώνεται η διαδικασία της φωτοσύνθεσης για να μετακινήσει το ποδήλατο με την αειφόρο ενέργεια. Η μετατροπή της χημικής ενέργειας σε κινητική ενέργεια χρησιμοποιείται πρώτη φορά για το σκοπό αυτό. Είναι μια εντελώς νέα μορφή ενέργειας η οποία προστίθεται και αυτή στο βωμό της περιβαλλοντικής συνείδησης​​.

Διαθέτει πάνω στο τιμόνι πίνακα ελέγχου με πρόγραμμα που παρακολουθεί την ποσότητα της ενέργειας και τον έλεγχο της ταχύτητας, πιρούνι ανάρτησης και σύστημα πίσω αμορτισέρ, ενώ το πεντάλ βοηθά στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας σε περίπτωση συννεφιάς. Οι κινητήρες μετάδοσης βρίσκονται στους πίσω τροχούς.

Το ποδήλατο όχι μόνο μειώνει το κόστος των καυσίμων, αλλά και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, καθιστώντας έτσι πιο βιώσιμες τις πόλεις.

*Οι χλωροπλάστες είναι είδος πλαστιδίων που περιέχουν χλωροφύλλη και βρίσκονται μέσα στα κύτταρα και τους βλαστούς των φυτών. Η χλωροφύλλη φέρεται στοιβαγμένη σε μορφή κόκκων, τα λεγόμενα «κβαντοσώματα» που βρίσκονται στα τοιχώματα πεπλατυσμένων σάκων που ονομάζονται «ελάσματα» ή «θυλακοειδή» (grana). Τα ελάσματα αυτά βρίσκονται πολύ κοντά μεταξύ τους σε ορισμένα σημεία προκειμένου να σχηματίσουν φωτοσυνθετικούς κόκκους. Πιστεύεται ότι οι αντιδράσεις φωτός της φωτοσύνθεσης γίνονται μέσα σ΄ αυτά τα κβαντοσώματα, ενώ οι σκοτεινές αντιδράσεις στην υδατώδη μήτρα που περιβάλλει τα ελάσματα των χλωροπλαστών.

…LUCY IN THE SKY WITH DIAMONDS…

LEGATO GT

Οι μινιμαλιστές που προτιμούν ανακλινόμενα ποδήλατα είναι πιθανό να γουστάρουν πολύ αυτό το spokeless ποδήλατο, που δημιουργήθηκε από τον σχεδιαστή Mathew Zurlinden. Προσφέρει πολλά από τα ίδια πλεονεκτήματα με το Nulla, με μόνη διαφορά τη θέση του σώματος του αναβάτη. Μοναδικοί τροχοί χωρίς κεντρικό άξονα και σύστημα κίνησης με γρανάζια. Το δε σύστημα διεύθυνσης…

Το μόνο που λείπει είναι ο ναργιλές…

Μαθητής σχεδιάζει ένα ποδήλατο από χαρτόνι με κόστος μόλις 30 δολάρια.

Τα ποδήλατα αποστέλλονται συνήθως σε κουτιά από χαρτόνι, αλλά για σκεφτείτε: θα μπορούσαν να κατασκευαστούν από το ίδιο υλικό; Στο πλαίσιο της έκθεσης Creative Sparks Sheffield Hallam University η εργασία του φοιτητή Phil Bridge από το Stockport αποδεικνύει ακριβώς μια τέτοια θεωρία. Ποδήλατο από χαρτόνι!Τα ποδήλατα θα μπορούσαν να παραχθούν μαζικά με κόστος 15 λύρες το ένα, χρησιμοποιώντας ανακυκλώσιμα υλικά και κάποια μεταλλικά εξαρτήματα. Με τόση χαμηλή τιμή, θα αποτρέπαμε τους κλέφτες να το βουτήξουν-το πολύ πολύ να το βάλουν φωτιά από τα νεύρα τους. Το θέμα κλοπή ποδηλάτου είναι ένα θέμα. Σύμφωνα με γαλλική μελέτη, μόνο το 25 % των παθόντων ξαναγοράζει ποδήλατο μετά από μια κλοπή, και το 10 % αυτών αγοράσει ένα ποδήλατο φθηνότερα από ό, τι είχαν πριν (20 % φθηνότερα κατά μέσο όρο). Ένα επιπλέον 23 % δεν θα επιστρέψει στην ποδηλασία καθόλου.

Να και η συνέντευξη που έδωσε ο μικρός στο Radio Sheffield:

  • Τι γίνεται με τη βροχή;
  • «Είναι εγγενώς αδιάβροχο βγαίνοντας από της παραγωγή, δοκιμασμένο. Και δεν σκουριάζει»
  • Πάει γρήγορα;
  • «Όχι ιδιαίτερα. Δεν έχε σχεδιαστεί ώστε να είναι ένα ποδήλατο απόδοσης. Έχει σχεδιαστεί για καθημερινή χρήση, ώστε οι άνθρωποι να το ¨ιππεύουν¨ αργά, όχι να συμμετάσχετε στο «Tour de France»
  • Πόσο καιρό αντέχει;

«Εξαρτάται. Άμα βρίσκεται προφυλαγμένο στο υπόστεγό σας είναι σχεδιασμένο να διαρκέσει για περίπου έξι μήνες συνεχούς χρήσης.»

    • Ψάξε στην κατηγορία ¨ΡΟΔΕΣ & ΤΣΟΝΤΕΣ¨ για άλλες χαρτοκατασκευές…

    Ακρωτηρίου πάντως δεν ανεβαίνεις μ΄αυτό !!

     …

    Εδώ βλέπουμε μια πατέντα ενός φίλου, ο οποίος μάλλον μη μπορώντας να αποχωριστεί το stepper του, το προσάρμοσε στο ποδήλατό του. ¨Ρε πως τρέχεις έτσι με το ποδήλατο !¨

    Να και ένα διαφορετικό ποδήλατο. Το κέντρο δεν βρίσκεται εκεί που θα΄πρεπε αλλά είναι ενσωματωμένος στον πίσω άξονα-τροχό. Έτσι μεταφέρεται απευθείας όλη η δύναμη από τα πόδια σου στον τροχό, χωρίς αλυσίδα. Όσο αναφορά το κατά πόσο βολικό είναι στην οδήγηση, αυτό δεν το γνωρίζω. Πάντως δε μου φαίνεται και τόσο δύσκολο να κατασκευαστεί. Ας δοκιμάσει κάποιος…

    Δείτε τώρα νέες τεχνολογίες… και ομορφιές

    ΦΤΑΝΕΙ ! Το θέμα δεν τελειώνει με τίποτε. Υπάρχουν τόσα και τόσα νέα προιόντα και ιδέες που θα μπορούσα να συνεχίσω για πάντα. Σε επόμενο post θα δούμε κι΄άλλα concapt bikes καθώς και αξεσουάρ ποδηλάτου. Τώρα… άμα δεν ξέρετε για τι πράγμα μιλάμε, πρέπει πρώτα να δοκιμάσετε αυτό:

    για να μάθετε να οδηγάτε. Και όταν γίνετε ξεφτέρια… δοκιμάστε και ΑΥΤΟ:

    Αυτό ?

    Ασφάλεια Ποδηλάτου
    Το ποδήλατο γνωρίζει ημέρες δόξας!
    Η χρήση ποδηλάτου γνωρίζει τεράστια αύξηση τελευταία ως οικολογικό μέσο,
    καθημερινό τρόπο εκγύμνασης αλλά και οικονομικό μέσο μετακίνησης.
    Παρόλο που η βόλτα με ποδήλατο θεωρείται ασφαλής, υπάρχουν δύο βασικοί κίνδυνοι:
    • Η σύγκρουση (κυρίως) με κάποιον πεζό ή (δευτερευόντως) με άλλο όχημα ή
      αντικείμενο που θα βρεθεί στο δρόμο του προξενώντας σωματικές βλάβες ή
      υλικές ζημίες και
    • Η πτώση από το ποδήλατο με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του αναβάτη.
    Το συμβόλαιο Αστικής Ευθύνης καλύπτει τα έξοδα που θα προκύψουν για την αποκατάσταση
    τυχόν ζημιάς σε τρίτο, μέχρι το ανώτατο όριο ασφάλισης, όπως αυτό εμφανίζεται στον
    παρακάτω πίνακα.
    Το συμβόλαιο Προσωπικού Ατυχήματος καλύπτει τα έξοδα θεραπείας ατυχήματος του αναβάτη.
    Προτάσεις ασφάλισης Αστικής Ευθύνης Ιδιοκτήτη Ποδηλάτου
    (Έρευνα στο internet. Ρωτήστε τον ασφαλιστή σας).
    Σχέδιο Α
    Σχέδιο Β
    Σχέδιο Γ
    Α/Ε Ιδιοκτήτη Ποδηλάτου
    14ευρώ το έτος
    17ευρώ το έτος
    22ευρώ το έτος
    Σωμ. Βλάβες / Θάνατος κατ' άτομο
    10.000 €
    15.000 €
    30.000 €
    Υλικές Ζημιές ανά ζημιογόνο γεγονός
    3.000 €
    10.000 €
    15.000 €
    Ανά Συμβάν (Όριο Ευθύνης)
    20.000 €
    30.000 €
    60.000 €
    Ανά Έτος (Όριο Ευθύνης)
    40.000 €
    60.000 €
    120.000 €

    Δείτε οπωσδήποτε την…

    ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s